Monitoring i zarządzanie flotą
Dzięki przejrzystej mapie możesz w czasie rzeczywistym monitorować flotę, śledzić opóźnienia. Przyjazny interfejs pozwala na bardzo szybkie podejmowanie decyzji i reagowanie na sytuacje nadzwyczajne.
Raporty i analizy
Wskaźniki aktualizowane na bieżąco pozwolą Ci na szybkie dostrzeżenie problemu. Dzięki raportom i statystykom będziesz mógł monitorować jakość oferowanych usług, lub je poprawić w miarę konieczności.
Komunikacja głosowa i tekstowa
Moduł komunikacji pozwala na stałą łączność dyspozytora z kierowcami. Może on się kontaktować za pomocą wiadomości tekstowych lub połączeń głosowych. Każdy ze sposobów komunikacji może być stosowany do całej sieci lub wybranej części.
Urządzenia w pojeździe
Dostarczamy niezbędną infrastrukturę sprzętową potrzebną w pojeździe. Dopasowujemy ją do Twoich potrzeb oferując różnego rodzaju komputery pokładowe ekrany, tablice, czy też urządzenia do poboru opłat i walidacji biletów.
Informacja pasażerska
Wykorzystanie komputera pokładowego Trapeze pozwala na kompleksowe zarządzanie urządzeniami w pojeździe oraz łączność z systemem dyspozytorskim.
Integracja z systemami i urządzeniami
Dzięki naszym otwartym interfejsom jak i własnemu zespołowi programistów i testerów w łatwością możemy integrować się innymi podsystemami dostarczanymi przez naszych partnerów. Przykładem mogą być systemy do tworzenia rozkładów jazdy, wyświetlacze w pojazdach czy też tablice przystankowe etc.
Model współpracy
Współpraca w zakresie dostawy oprogramowania może odbywać się w oparciu o zakup licencji bezterminowej wraz ze świadczeniem gwarancyjnym, jak i w modelu SaaS, w którym oprogramowanie udostępniane jest czasowo. Jesteśmy otwarci na wszelkie modele współpracy, które pomogą obu stronom zmieniać transport publiczny na lepsze.
Doradztwo
Zbierane latami doświadczenie pozwala nam również na świadczenie usługi doradztwa w zakresie doboru i optymalizacji rozwiązań. Chętnie zapoznamy się z obecnie użytkowanymi systemami, podpowiemy jak można optymalniej rozwiązać pewne kwestie.
Utrzymanie i rozwój
Wszelkie systemy są przez nas wspierane i rozwijane wraz z potrzebami naszych klientów. W przypadku posiadania naszych systemów, po okresie gwarancji przedstawiamy propozycję utrzymania systemu w różnych opcjach. Rozwój systemów opieramy o zgłaszane potrzeby, które odpowiadają bezpośrednim wyzwaniom przed którymi stają użytkownicy.
Umów spotkanie online
Jesteśmy do Waszej dyspozycji. Dzięki kalendarzowi możesz umówić spotkanie online za pomocą kilku kliknięć.
Dowiedz się więcej
Przygotowaliśmy krótkie informację na temat naszych wdrożeń. Możesz dowiedzieć się co zyskali nasi klienci oraz ich pasażerowie.
Wsparcie i serwis
Skontaktuj się z nami: +48 71 715 83 00