Obsługa klienta

Opieka nad klientami

Wdrożenie systemów na potrzeby transportu publicznego to dopiero początek naszej pracy. Zależy nam na partnerskich relacjach z klientami, w tym celu zapewnieniamy pełne wsparcie nie tylko podczas wdrożenia, ale także w czasie użytkowania naszych rozwiązań. Pomagamy utrzymać odpowiednią jakość w codziennym zarządzaniu i działaniu.

Prosimy o wybór właściwego oddziału Trapeze, by Państwa pytanie uzyskało możliwie najszybszą odpowiedź:
(w przypadku problemów prosimy o kontakt bezpośredni z polskim oddziałem: 71 715 83 00).

TRAPEZE POLAND

Biuro i wsparcie

+48 71 715 83 00
office@trapezegroup.pl

TRAPEZE GROUP EUROPE

Wsparcie Klienta

+45 8744 1650
+49 40 530031 15 0
support@trapezegroup.eu

TRAPEZE SZWAJCARIA

Wsparcie techniczne

+41 58 911 12 34
servicedesk@trapezegroup.com

TRAPEZE-ELGEBA (URZĄDZENIA BILETOWE)

Wsparcie techniczne

+49 2224 8285 0
cs.bhd@trapezegroup.com

Dział sprzedaży

+41 71 715 83 08
sales@trapezegroup.pl

Centrum serwisowe

+41 58 911 17 49
servicedesk@trapezegroup.com

 

MyTrapeze

Zarejestruj się na MyTrapeze.
Więcej informacji pod numerem:
+45 8744 1650.

Centrum serwisowe – Elgeba

Zlecenie naprawy