Obsługa klienta

Opieka nad klientami

Wdrożenie systemów na potrzeby transportu publicznego to dopiero początek naszej pracy. Zależy nam na partnerskich relacjach z klientami, w tym celu zapewnieniamy pełne wsparcie nie tylko podczas wdrożenia, ale także w czasie użytkowania naszych rozwiązań. Pomagamy utrzymać odpowiednią jakość w codziennym zarządzaniu i działaniu.

Prosimy o wybór właściwego oddziału Trapeze, by Państwa pytanie uzyskało możliwie najszybszą odpowiedź:
(w przypadku problemów prosimy o kontakt bezpośredni z polskim oddziałem: 71 715 83 00).

TRAPEZE GROUP EUROPE

Wsparcie Klienta

+45 8744 1650
+49 40 530031 15 0
support@trapezegroup.eu

MyTrapeze

Jest to bezpłatna usługa, dedykowana naszym klientom.

Jeśli nie posiadasz swojego identyfikatora i hasła MyTrapeze, zarejestruj się lub zadzwoń: +45 8744 1650 aby uzyskać pomoc w uzyskaniu loginu i hasła. Jeśli zgubisz lub zapomnisz loginu i/lub hasła, prosimy o kontakt. Zarejestruj się na MyTrapeze.

TRAPEZE SZWAJCARIA

Wsparcie techniczne

+41 58 911 12 34
servicedesk@trapezegroup.com

Centrum serwisowe

+41 58 911 17 49
servicedesk@trapezegroup.com

TRAPEZE-ELGEBA (URZĄDZENIA BILETOWE)

Wsparcie techniczne

+49 2224 8285 0
cs.bhd@trapezegroup.com

Centrum serwisowe – Elgeba

Zlecenie naprawy